Reklamacje
Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub nie spełnia oczekiwań wynikających z umowy, masz prawo do złożenia reklamacji w ustawowym terminie. Postaramy się rozpatrzyć Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie.
Jak złożyć reklamację?
-
Zgłoszenie reklamacji:
Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na nasz adres mailowy: kontakt@seasons.com.pl. W wiadomości podaj:- Imię i nazwisko
- Numer zamówienia
- Opis wady lub problemu z produktem
- Załącz zdjęcia dokumentujące wadę (jeśli to możliwe).
-
Wypełnij formularz reklamacyjny:
Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny, który jest dostępny tutaj. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz wszystkie potrzebne informacje odręcznie. -
Przygotowanie produktu:
Zapakuj produkt w sposób bezpieczny, aby zapobiec jego uszkodzeniu w trakcie transportu. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu. -
Wysyłka paczki:
Odeślij reklamowany produkt na poniższy adres:SEASONS Martyna Korotkiewicz
ul. Motorowa 8 lok. 54
04-035 Warszawa
tel. 517 538 521
Ważne informacje:
- Proces rozpatrywania reklamacji może potrwać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- W przypadku uznania reklamacji skontaktujemy się w celu omówienia sposobu jej rozwiązania (wymiana, naprawa, zwrot kosztów).
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Dziękujemy za Twoją cierpliwość i zrozumienie. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem jak najszybciej!