Reklamacje

 

Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub nie spełnia oczekiwań wynikających z umowy, masz prawo do złożenia reklamacji w ustawowym terminie. Postaramy się rozpatrzyć Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie.

Jak złożyć reklamację?

  1. Zgłoszenie reklamacji:
    Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na nasz adres mailowy: kontakt@seasons.com.pl. W wiadomości podaj:

    • Imię i nazwisko
    • Numer zamówienia
    • Opis wady lub problemu z produktem
    • Załącz zdjęcia dokumentujące wadę (jeśli to możliwe).
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny:
    Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny, który jest dostępny tutaj. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz wszystkie potrzebne informacje odręcznie.

  3. Przygotowanie produktu:
    Zapakuj produkt w sposób bezpieczny, aby zapobiec jego uszkodzeniu w trakcie transportu. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu.

  4. Wysyłka paczki:
    Odeślij reklamowany produkt na poniższy adres:

    SEASONS Martyna Korotkiewicz
    ul. Motorowa 8 lok. 54
    04-035 Warszawa
    tel. 517 538 521

Ważne informacje:

  • Proces rozpatrywania reklamacji może potrwać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • W przypadku uznania reklamacji skontaktujemy się w celu omówienia sposobu jej rozwiązania (wymiana, naprawa, zwrot kosztów).
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Dziękujemy za Twoją cierpliwość i zrozumienie. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem jak najszybciej!